In de huidige krappe arbeidsmarkt hebben kandidaten veel te kiezen. Hoe zorg je er voor dat je opvalt in het aanbod van vacatures? Dat begint bij een scherpe analyse van je organisatie – en het benutten van de Sterktes en Kansen. Inderdaad. Net zoals in marketingcommunicatie!

Kerbstone Employer Branding

Branding – in goed Nederlands: een merk bouwen – is voor marketeers al decennialang gesneden koek. Immers: klanten kiezen makkelijker en sneller voor je product wanneer de leverancier erachter goed bekend staat.

Simpel gezegd werkt het bij de werving van nieuwe medewerkers – en het behoud van bestaande collega’s – nét zo. Immers: een overstap naar een nieuwe baan is geen rationele beslissing. Los van de persoonlijke klik, de vaardigheden en de geboden kans is ook het bedrijf zelf een belangrijke trigger.

Kerbstone delivers

De ervaren marketeers bij Kerbstone begrijpen dat als geen ander. Met een ruime achtergrond in marketingcommunicatie en recruitment weten wij de juiste snaar te raken. En dat is voor elke organisatie uniek. 

 

Vertel me meer in een persoonlijk gesprek
finish line kerbstone

Waarom Kerbstone?

Kerbstone zet de nieuwe standaard. Door haar heldere focus op employeer branding en recruitment marketing. Met een scherp oog voor creativiteit, passie voor merken en het resultaat als uitgangspunt, in combinatie met onze unieke ervaring in zowel recruitment als communicatie. Onze eigen manier garandeert een snelle oplossing van je capaciteits-issues.

Meer weten? Afspraak maken? Bel of mail Bart Scheepens (06)81729258